شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

۱۹ شهریور ۱۳۹۹
  1. تحصيل در پژوهشكده، تمام وقت است .
  2. شرايط شغلي دانشجو نبايد مانع از انجام فعاليت تحصيلي وي شود.
  3. مدت تحصیل رایگان در پژوهشکده برابر ضوابط و آئین‌نامه آموزشی سازمان سنجش وآموزش عالی بوده و دانشجویان برای ادامه تحصیل بیش از سقف سنوات  قانونی،  ملزم به پرداخت شهریه  مصوب سال (مطابق دانشجویان نوبت دوم) خواهند بود.
  4. دانشجويان با توجه به تشخيص گروه آموزشي مربوط، ملزم به گذراندن دروس جبراني خاصي مي‌باشند.
  5. دانشجویان پذیرفته شده در نوبت دوم ملزم به پرداخت شهریه برابر مصوبات هیات امناء پژوهشکده و همانند رویه سایر دانشگاههای دولتی خواهند بود.
  6. ارائه مدرك زبان قبل از امتحان جامع الزامي است. ( ويژه دانشجويان دكتري) .
  7. در محیط پژوهشکده رعایت حجاب کامل اسلامی و ظاهر مناسب ( برای کلیه افراد اعم از دانشجویان، وابستگان و مراجعین) الزامی می‌باشد. ( برای خانم‌ها حجاب کامل با چادر و برای آقایان لباس مناسب )
  8. دانشجويان پذيرفته شده در صورت داشتن شرايط لازم و براساس امكانات پژوهشكده و با لحاظ اولویت، از خوابگاه (در محل پژوهشكده) برخوردار خواهند شد .( با توجه به شرایط فعلی کشور و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی ارائه خوابگاه مقدور نمی باشد).
    تبصره1 : پژوهشکده فاقد خوابگاه متاهلی است
    تبصره2: استمرار واگذاری خوابگاه مجردی در نیمسال‌های تحصیلی بعدی، منوط به رعایت شئونات خوابگاهی و قوانین پژوهشکده است. .( با توجه به شرایط فعلی کشور و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی ارائه خوابگاه مقدور نمی باشد).
    واگذاري خوابگاه به دانشجويان به ميزان سنوات قانوني  می باشد و دانشجو متعهد می‌شود تا در وقت مقرر خوابگاه را تحویل نماید. (با توجه به شرایط فعلی کشور و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی ارائه خوابگاه مقدور نمی باشد) .
  9. خوابگاه دانشجویی در ایام تعطیلات رسمی مانند عید نوروز و همچنین در فصل تابستان ( از 15 تیرماه لغایت 15 شهریور ماه) تعطیل می‌باشد. (با توجه به شرایط فعلی کشور و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی ارائه خوابگاه مقدور نمی باشد) .
  10. پرداخت هرگونه وام، منوط به تأمين اعتبار از سوي صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم است .
  11. تا اطلاع ثانوی، کلاسها بصورت مجازی برگزار می گردد.

مدیریت تحصیلات تکمیلی